Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 sep 09, 21:16

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Nå gidder ikke jeg å sitte her å fortelle deg hvilke trener jeg ser for meg at klubben skulle hentet inn. Det for du betale for.

 

 

Aller først, jeg synes (som vagt antydet) at du skriver mye interessant, også der jeg ikke nødvendigvis er helt enig med deg. Dette har blitt en bra liten debatt med gode argumenter begge veier som jeg ser det.

Videre mente jeg ikke å si at du var ute etter hyllest for innlegget ditt, min kommentar var mest rettet mot dem som faktisk ga innlegget ditt mye hyllest, og at jeg ikke var helt enig med dem, denne gangen.

Det var heller ikke meningen å avvise ditt innlegg som poengløst, bare at jeg selv ikke så de mange gode poengene. Det var et forsøk på å formulere en slags saklig uenighet, ikke det beste forsøket kanskje, men det var heller ikke meningen å være frekk eller noe. Det ser jeg absolutt ingen grunn til. Tvert i mot, så hvis du oppfattet det slik er det bare å beklage fra min side.

Alt i alt anerkjenner jeg for all del ditt bidrag til denne debatten, du tar opp et tema jeg anser å være vel verdt å utveksle meninger om, og jeg reflekterer så godt jeg kan over de punkter vi er uenige om. Selv om jeg muligens forblir uenig i enkelte ting, men det må være lov.

Det eneste jeg ikke helt forstår/finner mening i er det korte sitatet jeg referer her. Jeg synes det hadde vært spennende å høre hvilken trener du ønsker deg i FFK, og jeg vet ikke helt hvilken pris jeg skal betale, utover at jeg nå forsøker å spørre på en muligens litt penere måte...

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340