Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 sep 09, 20:03

Treninga i dag startet med lett oppvarming med Gymlæreren, småløping rundt banen.

Først var det noen få øvelser på ett-touch, med varierende kvalitet. Varte vel muligens et kvarter.

Deretter var det drilling av førsteellever mot et "2-lag" bestående av litt av hvert.

Lagoppstillinga til førstelaget var som følger:

Stamatopoulos

Askar - Czwartek - Ophaug - Wallace

Gashi - Barsom - Ramberg

Valencia - Éverton - Kvisvik

Wass byttet med Askar etterhvert, og Askar byttet samtidig med Kvisvik. I tillegg byttet Barsom og Ramberg plass.

Denne "øvelsen" tok mesteparten av treninga.

Lagoppstillinga til 2-laget kan jeg jo også ta med for interesserte: (Disse fungerte stort sett bare som brikker/kjegler/kall-det-hva-du-vil).

Bråthen

Wass - Shabani - Jonsson J. - Thomassen

Lala - Elvestad - Aune T.F. - Andersson

Trulsen

Etterhvert var det flere spillere som gav seg, blant annet Wallace, Thomassen, Shabani, Elvestad og Andersson. Elvestad var ikke veldig aktiv i dag, muligens småskadet eller noe. Andersson trente bare alternativt, gjorde ikke mye ut av seg i spillesekvensen heller. Det var også slik det skulle være. Wallace var tilbake for fullt, gledelig å se. Thomassen er nok også snart spilleklar, 1-2 uker til kanskje? Shabani usikkert.

Har skrevet litt om enkelte spillere, spillere som kanskje kunne vært aktuelle for FFK 2 i dag:

Éverton var med på hele treninga i dag, og ble brukt som midtspiss i 4-3-3.

Thomassen var med på deler av treninga i dag, ble brukt som back på "2-laget".

Martinsen trente kun alternativt, og er ikke spilleklar.

Shabani var med på kun deler av treninga, og er nok ikke spilleklar.

Wallace var med på mesteparten av treninga i dag, han virker spilleklar. Drillet som venstreback på "1-laget".

Andersson trente alternativt, var med på litt kamptrening på "2-laget".

Elvestad tok det pent i dag. Usikker hvorfor. Skadet? Syk?

Lala var med på hele treninga. Kun på "2-laget" i kampsituasjoner. Helt usynlig. Hørte han ikke én gang.

Bråthen trente i dag. Var hakkekylling. Mangler sjøltillit, åpner aldri kjeften. Tom Nordlie var fly forbanna på han flere ganger.

Trulsen trente i dag. Var helt forferdelig dårlig. Tom Nordlie var fryktelig misfornøyd med han også.

Wass trente for fullt. Tvilsomt om han spiller.


Ellers var ingen juniorspillere med på treninga, grunnen var at de skulle spille for FFK 2 i kveld mot Godset.

Alex Valencia var forøvrig meget solid på treninga i dag, noe som var gledelig. Den klart beste sammen med muligens Éverton.

Tom Nordlie tente skikkelig til et par-tre ganger. Den første gangen gikk det utover Trulsen og Wass. "Dere står der med finger'n i rævva!!! Nå må dere våkne!!" Det var helt på sin plass også, det var mye slapt utpå der i dag synes jeg. Etter dette tok det seg litt opp. Bråthen fikk også høre det et par ganger, noe som var helt greit. Jeg har sjeldent sett mer slækk keeper, i tillegg totalt stum og lite involvert. "Har'u svælja tunga eller???!!!" og "Bruk stemmen din a for hællvette!!!", og jo "Les tabellen!! Vil dere rykke ned??!! Så se til hællvette å få rævva i gir!!!".

Haha. Stor humor å høre på hvertfall. (Alt var ikke ordrett, men nære).

Noe som er litt betenkelig er at engasjementet ikke er fullt ut tilstede, jeg savner trøkk, taklinger, kjefting osv. Er litt for pusete og snille gutter for min smak.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f