Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 05 sep 09, 00:33

Det er absolutt verdt å få med seg en trening om dagen. Tom Nordlie er en morsom mann som virker utrolig dyktig. Fotballfaglig kan det ikke være noe å  utsette på han.

På de treningene jeg har sett  prøver han å få guttane til og forstå hva de må gjøre for å vinne fotballkamper igjen. Mange passningsøvelser der han legger vekt på den offensive beveglesen. Enkelt prinsipp,men ikke noe FFK har mestret før i år. Dette ser det ut som FFK allerede har blitt bedre på nå i det siste. Treningene varer i opp mot 2 timer og har høy intensitet. De virker på hugget.

I spillsekvensene har han pushet på at bevegelsene må komme inn bak motstanderens firer og ikke foran. Spillere som Barsom og Kvisvik har vist en innsats jeg ikke har sett på lenge. Valencia virker sharp. Håper Andersson rekker kampen. Mye positivt vi kan ta med videre

Dette laget ble drillet i spillsekvensen. Ikke så mye å legge vekt på med tanke på at Celso,Piroija,Andersson og Gardar ikke deltok.

                                                         

                                                                     Kenny

Askar                            Pac                                  Jan T                       Wallace 

Gashi                                                Barsom                                       Ramberg

Valencia                                             Everton                                       Kvisvik        

 

Her er et knippe komentarer jeg hørte på treningsfeltet denne uken. Alle Tom Nordlie(NB! Ikke ordrett)

"Erik!!! Få ut Ballen! Få opp tempo! Du ligner på mora mi!!" (Erik M med treg igangsettelse av ballen)

"Vi må score mål på treninga! Dette er jo sånn ballposition leik. 10 trekks leiken"  (Mye småspill. Lite fremdrift/avslutninger)

"Spill pån fart" (passningene må komme foran mannen)

---------------------------

plænken


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f