Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 02 sep 09, 20:21

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Kjempeflott med Singh, her har man tydligvis tenkt igjennom saken, noe man også må kunne forvente når gutten bare er 16 år. Og veldig hyggelig å høre at han trives. Med skoleplass vil jo integreringen gå veldig mye lettere.

Men hvorfor overlater klubben noen så viktig som språkopplæring til spillerne selv, og hvorfor har ikke Lala og Dominic en som følger de opp eller i det minste en fadder på laget?
Forventer klubben rett og slett at fordi de har fått proffkontrakt og er 18-19 år, så må de kunne klare dette på egen hånd, med hjelp av Velkommen til Fredrikstad permen?

Sanpreet er i skolealder og opptatt av utdanning som de aller fleste norske ungdommer. På meg virker det ikke som de spillerne vi har hentet inn de siste årene har hatt utdanning på "tapetet". Dette er ofte spillere som har satset "livet " på å brødfø seg på fotballen.

Da vil integrering bli vanskeligere og man er avhengig av en fadderordning. Unge spillere bør ha en fadder i jr-stallen og jeg er 100% sikker på at det hadde vært enkelt og billig å få til. Og man skal ikke se bort ifra at jr-spillerne hadde vokst på dette også.

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f