Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 sep 09, 23:18

Opprinnelig postet av Plankehue

Er ikke folk ferdig med TTK enda? han gikk av fri vilje.

La TKK saken hvile i fred nå.

Det er vel heller ikke noens poeng som jeg kan se å fortsette å diskutere TKK sakens innhold. Men tråden spør etter hvor og når det gikk galt for FFK denne sesongen. Da må man nødvendigvis se litt bakover for å finne svar. Og TKK affæren er utvilsomt en av flere faktorer som medvirket til at klubben kom på skakke. Det må det være lov å påpeke. Det er ganske klart at denne saken ødela mye for Grønhagens arbeidsro, og det har for en stor del vært ødeleggende for FFK i år. Det er vel mest det aspektet noen har forsøkt å trekke fram her.

Det sagt så tror jeg også at skadeproblematikken også i år har vært den viktigste grunnen til at FFK sliter så tungt, og det er nok viktigere å sette fokus på enn det meste annet. For dette er ikke noe nytt, og det er ganske klart at FFK ikke gjør en spesielt vellykket jobb med å unngå skader eller redusere skadetiden på sine spillere. Det er på høy tid at klubben forbedrer seg på dette området. Det kan rent virke som om man anser at skader på spillerne primært skyldes uflaks eller noe slikt, og det er i såfall skremmende inkompetent. Skader forebygges (og forhindres til 80-90%) ved riktig trening, grundig oppvarming og like grundig uttøyning. Enkelt og greit, men dette må følges opp til fingerspissene med hver eneste spiller, hver eneste trening, hver eneste kamp, alltid og uten unntak. Noe sier meg at her slurves det stadig vekk veldig i FFK. Noe som igjen nærmest er en del av imaget for enhver middelmådig fotballklubb, men som bare ikke holder på høyeste nivå idag. På dette området har jeg inntrykk av at FFK fremdeles befinner seg i 2.divisjon.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f