Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 sep 09, 18:01
Endret: 01 sep 09, 18:02
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av Espen

Opprinnelig postet av jag

Det er helt riktig observert. Det var en innviklet måte å si: Skjerpings Keiko, du kommer med MYE rart her inne. Skriver du bare ting for å få tiden til å gå, eller er det en mening bak alt sammen?

Mod: Slettet den forrige, den var for drøy, denne er dog helt grei, men ta dette videre på PM. Deal?

Har aldri skjønt hvorfor Keiko stadig skal være hoggestabbe her inne. Han skrev altså  "lykke til i Adecco" til Kasey, etter at sistnevnte går til Lyn, som kaver helt i bunnen av tabellen. Så har selvsagt de som påpeker at Kasey i utgangspunktet er i Lyn bare ut denne sesongen rett.

Men med et snev av godvilje, så skjønte vel alle hva Keiko siktet til? At Kasey går fra en klubb som kanskje rykker ned, til en klubb som helt sikkert gjør det.

Og til "jag": Hvorfor bruker du din egen tid og verdifull båndbredde på å spørre Keiko om han bare skriver for å få tiden til å gå? Du fikk vel litt tid til å gå selv, da? Hæ?

Hvis forumet blir et sted der vi skal kvie oss for å ytre oss i frykt for at meningspolitiet skal blåse i fløyta, mener jeg vi er på feil spor.

Hilsen

Espen

Stiller ,meg 110% bak denne. Bra skrevet og godt ment. Gi f i å disse folk om de ikke fremstår som fotballeksperter til enhver tid. Engasjement rundt klubben er bra om den kommer fra albert einstein eller snåsamannen eller hvem det måtte være.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f