Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 sep 09, 08:03

Har tru på Nordli som trener, men nå ser det stygt ut , når vi ender opp med disse forsterkningene, begge to skadeutsatte og ikke i sin beste form. For meg virker det som vi har vært på tivoli, og kjøpt lodd og fått trøstepremien. Dette sett opp mot lovnader om targetmann i toppklasse! Er det dette resultatet Plankehaugen ikke demonstrerte mot !! Patetisk, rykker vi ned skal jeg melde meg av Plankehaugen, 1. pri er jo hest og pub og ikke lag i eliteserien. I  klubben kal medlemskapet beholdes . for ved et nedrykk ønsker jeg å bruke stemmeretten min for å være med på å få klubben på rett  kjøl, da bør det startes med å  få inn en stukturert styreformann i klubben noe vi ikke har i dag i følge ryktene.

Nå kan Henriksen være føre var og begynne arbeidet med plan for å redusere kostnadene tilpasset Adeccon.

Nå må det er mirakel til, det  har jo Nordlie sørget for før, men er skuffet over gårsdagens fangst


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340