Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

2meterfugla

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 aug 09
Innlegg: 1

Lagt til: 28 aug 09, 02:15

Heisann østens brave riddere.

Dette tror dere umiddelbart at sikkert er bra for dere. Ihvertfall nå. Dere redder kanskje plassen, men tro oss som har hatt Tomtom i klubben vår, Dette er krise. Snart får dere Jon Midthun Lie på langtidskontrakt med 2 mill i året. Snart får dere sure spellere. Snart forsvinner Kasey.(og Kvisa ++) Snart mister dere grepet. Snart tror dere ikke hva dere ser lenger. Dere får se spillere som aldri har spilt vestrekant som ving. Dere får se toppsellere ikke ha en anelse om hva de driver med på banen og mister trua på seg sjøl.  Dere vil miste fansens favortitter og oppleve en stadig mer depresiv tilværelse og stadig lide av sjokkerende laguttak. Snart har dere ingen unge spellere i stallen. Glem talentutvikling og spilletid for de som er fremtia. Regn med ufattelige signeringer (vidar Riseth er nok på¨vei...) og naziztiske treningsmetoder. 

Dere vil få mere presse og mere trykk rundt alt som skjer. dere vil få minst 2 duste eller flåsete uttalelser å diskutere hver uke. Media vil daglig være ute etter å ta dere. Huff. Jeg synes synd på dere for dette kommer aldri til å gå bra. Jeg spiser lett Lsk capsen min dersom Uday får sitte kontraktstia ut og ønsker dere lykke til. ( untatt mot oss )

4-3-3 under Nordlie er som treningsopplegget til en kappgjenger. Ensidig og med rare bevegelser. Det eneste dere kan gjøre nå er å elske klubben deres og ta vare på dere sjøl. Det trenger dere i denne stund. Velkommen til 1 1/2 år med totalt klovneri og kortsigtige løsninger.  Velkommen til helvete. Velkommen til Uday. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f