Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 aug 09, 23:05

Opprinnelig postet av sruben
Tror du virkelig på det selv? Mannen jobber som frilanser. Fordi han foretrekker det fremfor en fast, sikker og bedre betalt jobb? Neppe. Hvorfor var han ellers svært så interessert i en talentspeider jobb i VIF? Hvis er han er så ettertraktet i det store utland, hvorfor er da FFK den eneste klubben som har tilbudt ham en stilling som sportsdirektør? Mannen er jo i utgangspunktet direkte skeptisk og nedlatende til det meste som skjer på fotballfronten i Norge, så det er neppe fordi han setter norske jobbtilbud foran internasjonale. Jeg er blant de som ønsker TKK tilbake, men sånne påstander virker mer som propaganda..

Hvis han var så interessert i talentspeiderjobben i VIF, så hadde han vel takket ja da han ble tilbudet dette. Så vidt jeg vet avslo han dette tilbudet. Hvordan vet du at det er mer sikkert og bedre betalt å være fast ansatt et sted, fremfor å jobbe som frilanser? Det kommer vel helt an på antall henvendelser og prisen de betaler det?

Jeg sa at hans egenskaper er mer prissatt i utlandet enn i Norge. Det betyr ikke at han får flust av tilbud om sportsdirektørstillinger, men kanskje noe litt under dette. Vi vet heller ikke om FFK er eneste klubb som har tilbudt han en slik stilling.

Nå begynner vel uansett denne diskusjonen å  komme litt ut på viddene, så ta gjerne diskusjonen videre i en eksisterende tråd, så skal jeg følge etter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340