Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 25 aug 09, 22:51

Hvis Tom Nordlie blir ny trener i FFK, blir det spennende å se om ett år hvordan situasjonen er på trener siden. I alle klubber han har vært har han slitt på spillerne med sin spesielle lederstil. Dette kommer jo selvsagt til å skje i FFK også, og da må FFK løse han fra kontrakten, noen som vil koste klubben dyrt.. Og så mye penger har ikke FFK at de bare kan sparke trenere i hytt og pine..

Derfor tror jeg dette vil ende med spiller flukt fra FFK, og ingen nye gode spillere inn!

Hadde spillerne i FFK stått bak valget av Tom Nordlie, skulle jeg ønska han velkommen til Fredrikstad. Men så er ikke tilfelle, derfor vil dette ende i ett eneste stort kaos!

Det værste jeg visste var å se Tom Nordlie stå i media og suttre, grine og klage på alt og alle.. FFK har gjennom tidene vært kjent for å ha trenere som er sympatiske, realistiske og flinke til å prate for seg i media. Nå vil tonen bli noe helt annet.. LSK fremsto som en suttreklubb under Nordlie..

Hvis det er sånn at det er mye splid og konflikter i FFK fra før, tror jeg ikke denne mannen er løsninga, heller tvert i mot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f