Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 25 aug 09, 11:58

Opprinnelig postet av dracula
Selvsagt kommer disse betenkligheten fra Holters, som ser at hans ønske om å få TKK inn i styringa på klubben blir torpedert. Tom Nordlie er både fotballfaglig og har "baller" nok til å ikke la seg styre av sportslige leder som er mer opptatt av egen person enn klubben. Jfr uenigheten mellom han og Fjørtoft.

Når det gjelder en eventuell junior satsing eller ungdomssatsing for den del, tror jeg ikke Tom Nordlie vil stå i veien for  de unge  dersom de er treningsvillige og har kvalitet. Tror nok enkelte påpeker at spiller som Wehrman, Barsom, Kvisvik, Ophaug m.fl vil føle trusselen sterkere.



Hei, alle FFK-fans!

Denne nyheten kommer ironisk nok samtidig med at vi i LSK endelig ser ut til å ha klart å rense ut de siste katastrofekjøpene som satt igjen i klubben etter Tom Nordlies herjinger.

Dere kan se fram til å få en trener som alltid setter sitt eget ego først, ikke evner å behandle folk på en anstendig måte, og især ikke i motgang, som aldri i livet kommer til å innrømme egne feil, men som er veldig flink til å skyve ansvaret over på alle rundt seg, som bruker et spillesystem som hele resten av Tippeligaen har gjennomskuet for lengst, og som ikke har en plan b.

Hvis Nordlie henger med etter at sesongen er slutt kan dere se fram til personalkonflikter, uforståelige spillerkjøp, blytung førsesongstrening som fører med seg belastningsskader og overtrente spillere til seriestart, resultater som går fra ille til verre mens treneren lover å snu det hele, bare han får sjansen til det, før det hele kulminerer med at Nordlie sparkes midt i sesongen, får avholde en tåredryppende pressekonferanse og mottar flere hundre tusen kroner i etterlønn i et år etterpå. Og jeg vedder på at strukturskaden han etterlater seg i klubben kommer til å bli både dyr, vond og vanskelig å rette opp.

Slit'n med helsa!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f