Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 09, 11:38
Endret: 25 aug 09, 11:53
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av liverfan
FFK1903:

Jeg titter på dine innlegg, og så slår det meg........ denne karen her har ikke hjerte i klubben og FFK, men han er kun ute etter å sverte og snakke negativt om klubben.

Jeg har vært positiv til mye, men når man legger sammen hvor mye som har gått galt i klubben, så er jeg ikke lengre negativ når jeg skriver, jeg er faktisk bare realist. Denne sesongen har vært helt tragisk for alle som holder med FFK. Honnør til dem som fortsatt holder motet oppe, men jeg er ikke den som holder kjeft når ting er blitt som de har blitt. Jeg sier min mening, og står for den.

  • Vi har en sportslig nedtur som kommer som en blåmandag etter fjorårssesongen.
  • Vi har en ledelse som gang på gang gjør blemmer.
  • Vi har en økonomi som har vært skakkjørt lenge og hvor det ikke ser ut til at det er lysning i lang fremtid.
  • Vi kommer kanskje til å få vår tredje trener i år, hvor det har vært synsing og rare uttalelser fra klubben over hele sesongen omtrent.
  • Vi har hatt bosmanspillere som åpenlyst i media har kranglet med ledelsen.
  • Det er krangler innad i klubben, hvor den ene er mer evneveik enn den andre.
  • Klubben tvinger en sportsdirektør før han har fått sittet inn direktørstolen.
  • De ansetter en trener som hele fotballnorge vet skaper trøbbel på lang sikt.

Denne listen kunne blitt enda lengre om jeg hadde tenkt et par minutter til. Si meg, på hvilke av disse punktene kan ting vinkles positivt? Det gir meg null glede av skrive hva jeg tenker, men det ville gitt meg mindre glede av å være falsk positiv til en klubb, når jeg vet realiteten er en helt annen. Det var slike positive tanker og at alt ærner sæ som gjorde at vi i 20 år lå nede med brukket rygg. Nå er vi på vei til samme sted igjen, Keiko er ikke kiropraktoren som redder dette.

Det eneste jeg gleder meg over denne sesongen er kjøpet av Borges og Askar. That's it.

For å spørre: Hvilket lag etterlater Tom Nordlie seg den dagen han er ferdig med FFK? Et ferdig utviklet lag for fremtiden, eller et lag som er i ferd med å gå ut på dato og hvor det trengs en solid opprydning. Har FFK da tatt et sted fremover siden før han tok over, eller stått på stedet hvil? Det er derfor jeg heller ville hatt en trener som Henning Berg. Om han slutter som LSK-trener om to-tre-fire-fem år, så vil han etterlate seg en tropp med gode spillere som fortsatt har mange år på seg. Det er en slik trener FFK skulle ha ansatt med de juniorene de har hentet inn nå. Lillestrøm kommer til å ha et knallsterkt lag om tre-fire år, og Henning Berg får lov til å forme dette laget hele veien.

Jeg hadde jublet om FFK gjorde det samme, og jeg trodde det var nettopp det de hadde tenkt med sin fremtidsplan. Jeg ville tatt et nedrykk om det betydde at FFK om noen år ville være sikret god sportslig suksess. Dette blir å holde skuta levende noen år til, ikke annet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f