Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 aug 09, 11:15

Opprinnelig postet av dracula

Fortsatt tror jeg noen  her inne trenger litt langtidshukommelse.

Hvor gamle var "Doffen", Strømstad, Johnsen  bl.a i Start da Nordlie satt på benken.

Men helt greit, begynner å bli vant med denne formen for hukommelse blandt enkelt nå Wink

Tenkte det samme som deg Vlad., når jeg leste innleggene om at TN aldri satser på unge spillere.

Jeg fornemmer å huske at Start under TN var rene talentfabrikken, det drellet ut nye spennende unggutter hele tida.

Jeg gidder ikke engasjere meg i om det er rett i å ansette TN eller ikke, jeg bare håper vi unngår facing the thunderstorms of hell. Det å holde plassen vil uansett føle som en suksess og vellykket sesong nå, for alternativet er så mye verre.

Så får vi håpe at alle ledd i klubben evalueres etter sesongslutt og nødvendige grep foretas for å få ro rundt klubben, få et styre og en administrasjon som fungerer og som bærer klubben framover istedetfor å bære klubben som staur.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f