Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 aug 09, 11:02

Opprinnelig postet av Acromion
At ingen i KIL-miljøet ikke ønsker ham bort, er tøv. Jeg har førstehånds informasjon fra spillergruppen i KIL. Spillerne hater ham! Han velger ut sine få favoritter helt til å begynne med, og er du ikke en av dem, kan du bare begynne å planlegge harryturer og familiekvelder på søndagene, for å si det sånn. Martin Elvestad, Michael Trulsen osv, finn dere nye klubber med en gang. Denne mannen bryr seg ikke om talentsatsning i det hele tatt.

Det hørtes i grunn ut som gode gamle Keiko ja. At dette ikke kommer ut nå har selvsagt med at Kongsvinger gjør det godt i Adeccoligaen. Alt blir dysset ned med sportslig suksess.Håper bare Borges ikke blir av de han ikke satser på.

Blir han FFK-trener, blir det hans syvende klubb på ni år hvis jeg ikke tar feil. God og langsiktig tenking av FFK dette.

Eneste positive med en toårskontrakt er vel at det er omtrent da han pleier å få sparken. Redder han plassen, så får vi sikkert en opptur neste sesong. Så begynner det å gå verre i 2011, men det skal kanskje gå akkurat uten at klubben går åt skogen. Men kjenner jeg ledelsen, så blir de vel så oppglødd av suksess i 2010 at de gir han ny femårskontakt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f