Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 09, 07:21

Greit med ønskeliste.

Kaster meg på:

1:     Enkelte utskiftninger i styret. Ny ledelse.

2:     Henriksen er ikke rett person, virker for veik, vinglete og utydelig.

3:     Forholdet med Grønhagen bør avklares. slik det ser ut pga uklarheter rundt hans sjukemelding hadde det vært best med en gjensidig avslutning av arbeidsforholdet.

4:     Eventuell ny trener må ha kraft og mot nok til å fortsette med å kreve innsats og vilje av samtlige som er innvolvert i FFK. Med andre ord kreve en gjensidig respekt og arbeidsvilje slik at den samla klubben kan trekke i samme retning. Sponsorer selvsagt inkludert. 

Ny trener må også få lov til å sjøl velge / ta med seg trener team.

5:     Enkelte utskiftninger i FFK-stallen. Wehrman, Barsom, Johansson ikke fornya kontrakt.  En ny spiller  i hvert ledd som holder kvalitet, og da snakker man ikvalitet nok til å gå rett inn på laget.  Tror ikke klubben /sponsorene har midler til mer.

Ps, Når det gjelder Kvisvik, har jeg tro på at han, vil få ny vår dersom FFK klarer å skaffe en myndig trener.

Skal FFK bytte ut fler kan det f.eks gjerne være Ophaug og Ramberg av de eldre og Trulsen.

Lista kunne gjerne vært lengre men, dette med økonomi.

 

6:   Kvitte seg med Tjernås.

7:    Sky mediajapper som TKK, men få inn folk med samarbeidsevner og lagfølelse.

8:    Sist men ikke minst, supportere som tåler motgang og som holder seg for gode til useriøsiteter som ryktespredning  osv, men som setter FFK høyere enn eget ego. Det siste tror jeg er for mye forlangt her i byen. 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f