Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 24 aug 09, 20:38

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Med din brilliante deduksjon så er jo i såfall Kaka i Real Madrid fordi han var for dårlig for Brasil;)     

Den setningen jeg siterer ovenfor er jo på et nivå som ikke hører hjemme i en diskusjon. Delte meninger er ok, men direkte dummhet kan jeg ikke håndtere. Ser du ikke det selv?

Har jeg skrevet at alle fra Brasil som spiller i Europa er for dårlige for spill i Brasil? Du sammenligner  Real Madrid og FFK? Spansk liga med Tippeligaen?  Everton med Kaka? Og så snakker du om fotballfaglighet? 
 Everton er her, på utlån i Fredrikstad, i ræva fotball-landet Norge fordi han ikke duger i sitt eget hjemland. Hva har det å gjøre med alle brasilianske stjerner som spiller rundt om i Europa og verden forøvrig? Tom for argumenter?

 

Nei, du har ikke skrevet det, men du skriver jo at han har reist ut av Brasil fordi han ikke var god nok for Brasil.

Men kan jo heller bruke Gustavino og Alanzino som eksempler. De er da i såfall for dårlig for deg og da? I alle fall hvis vi skal følge din logikk.

Det å skrive Kaka var å sette ting på spissen, hvis du skjønner hva "vi dumme" skriver. Du skjønner hva tegnet " ;) " betyr eller?

Forresten ble jeg skikkelig satt ut av at nettopp DU skriver noe sånt for det oser det jo sånn inntelekt av i dine innlegg. Hvis du ikke skjønner det, så bruker jeg nå IRONI. 

Men er jo du som er tom for argumenter, en smart person ville malt istykker mitt innlegg, en "dum" person kaller motparten nettopp det. 

OG du har fortsatt ikke svart på hva du vil gjøre med de andre spillerene jeg nevnte og om du mener de er bedre spillere eller har større utviklingspotensiale enn Everton. For de koster ikke akkurat småpenger å resignere de heller. Istedet griper du tak i en fleipete kommentar, og hvis du ikke skjønte det var det så er du veldig dårlig på å tolke mennesker, Men det er jo dere som er så "TØRRE BAK ØRA" som du skriver i tidligere artikler. Ironi er  ett ganske nytt aspekt av det norske språket. 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f