Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 22 aug 09, 09:27

Jeg er ikke i den minste tvil om at Aune er en kompetent assistent trener og at ham gjorde en god jobb med rekruttlaget og han virker til å være en sympatisk fyr, men: har han den nødvendige respekten blant spillerne som har hatt ham som assistent?hva med de takstiske egenskapene? tåler ham presset? Fra det jeg har observert når det gjelder å foreta taktiske grep under kamper, spesielt å foreta de nødvendige byttene er jeg overhode ikke imponert tvert om,de to siste kampene har han gjort horrible bytter. I går: når FFK endelig får et mål og litt inspirasjon og positiv energi, se da til å utnytte det!!! få inn på Gardar med en gang, kjør opp Piroja og pump lange baller inn feltet, skap situasjoner foran RBK målet, utnytt den lille vitamininnsprøytningen som et mål gir, ikke vent med å bytte inn en spiss til etter at RBK går opp til 4-1 da er kampen i hvertfall tap og den lille rest av håp hos spillerne er borte. Amatørmessig av Aune!!!!, jeg vet det er lett å være etterpå klok, men dette er allmenkunnskap. 

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f