Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 aug 09, 16:55

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Sosialister er for arbeid og verdiskapning, kapitalister er for mer penger i egen lommebok.

 

Tror nok flere tenker, jaja, bedre å pensjonere seg og stikke en fet sum penger i lomma mens vi skylder på statens avgiftspolitikk... Stoler ikke det grann på kapitalister.

Det virker som om du mener det kun er to typer mennesker i dette landet, sosialister og kapitalister, det snille og det slemme laget. AP ynder å si at "vi har bygget landet". De som virkelig har bygget landet er alle "kapitalistene", mange med små familieeide virksomheter, som har betalt skatter og avgifter, generert inntekter til det offentlige, skapt arbeidsplasser som du og jeg nyter godt av, altså en grunnlag for den gode velferden vi har her i landet.

"Sosialistene" har hatt ett ønske om "å ta pengene der de er", de vil si hos "kapitalistene", for å unngå knoppskyting og vekst. (Dette var litt svart-hvitt også fra min side)

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f