Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 09, 19:38

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Hele problemstillingen rundt Tegans og mange, mange andres spilleres situasjon er spørsmålet om de er dårlige, eller om de er dårlige i FFK. Det kan ofte være to helt forskjellige ting, og historien er full av historier som Tegans. Gode før og etter, men ikke i FFK.

Hvilke spillere sikter du til her egentlig? Det er vel uansett drøyt å påstå at Tegström var god før og etter tiden i FFK. Før han kom til FFK, har jeg som skrevet, ett mål på 14 starter - er det å være god? Han hadde en god vårsesong da han herjet, etter dette har det gått en vei. Å si at han er god etter tiden i FFK blir vel også noe drøyt å konkludere med, etter en kamp.

De fleste spissene som har gjort det dårlig i FFK har vel ikke fått sjansene videre i Tippeligaen? Wiig og Hoås ble jo sendt ned en divisjon. Det er ikke så mange spillere FFK har solgt til TL-rivaler. Brenne og Bjørkøy er de jeg kommer på først, og deres situasjon er jo det stikk motsatte. FFK gjorde toppspillere ut av dem og solgte dem til LSK hvor de ikke innfridde.

Hvilke spillere er det egentlig du tenker som du mener har vært gode før og etter et opphold i FFK?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340