Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 aug 09, 13:06

Og der skjedde det som måtte skje, og som mange med meg har ment. Andreas Tegström får spille en hel kamp, og hva skjer? Han scorer mål. Faen så lang nese på FFK, er det ikke en eneste kjeft som sitter i den klubben som har fjøra av kompetanse på det de driver med? Hvorfor fikk ikke Tegan den sjansen som ALLE den andre spissene i klubben har fått, nemlig sjansen til å spille seg god? Han har bevist at han kan score, og er vel en av de spissene som har færrest spilleminutter pr. mål? Moro for klubben at Rosenborgkampen snart er utsolgt, hva angår meg går ikke jeg på kamp noe mer denne sesongen. Så får alle de som synes det er helt greit det som skjer kjøre det vanlige showet; definere hva supporter betyr, medgang-motgang og alt det pisset der. Jeg beklager at det er en færre til å støtte guttane, men det eneste virkemidlet den gemene fotballtilhenger har ovenfor en klubb som er hermetisk lukket, er å etterlate et tomt sete.

 

Takk for i år!

---------------------------

-Elsker alle-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340