Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 17 aug 09, 11:07

Bare for å ha sagt det,jeg også håper TKK kan komme tilbake,Hans tanker om ungdomsarbeid og intrnasjonale kontakter kam bli gull verdt for oss.Men mannen kan tråkke i salaten han også.Hvorfor nevner ingen her inne hans utaleser ang s.Brenne?"Vi skal ikke hente noen tippeligaslitere!Han er ikke god nok for oss!,Hvorfor skulle vi hente en lsk reserve på plassen til norges beste i samme posisjon!Gashi har storspilt i hele år,og blir enda bedre neste år.."

     Dette var bare noen av gullkornene som ble servert.Ligger ann til å bli årets idiotutalelser i norsk fotbal!Enda verre blir det når jeg vet at alle andre ville ha Simen,grønis,aune,terje jensen,finansieringa var ordnet  gjennom spillerinvest(dette var nære å skje alt i agust,men lsk forlangte en mil mer enn ffk ville gi).Og Simen seiv var entusiastisk,og ble svært lei seg da det ikke ble noe av.og han og trenerteamet i ffk var sjokerte over ordbruken.Så please stopp denne avgudsdyrkelsen,TKK gjør tabber,og var svært vanskelig å samarbeide med,Ingen andre sporsdirektører ville vel overkjørt Trenerteamets klare ønsker som jeg ga dere et eksempel på her,


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340