Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 17 aug 09, 09:39

Opprinnelig postet av Holters

FFK ute av junior-NM etter å ha tapt 2-1 i kvartfinalen borte mot Sarpsborg 08. Målscorer for FFK var Joachim Eyde tidlig i 1. omgang.

Avgjørelsen falt da Sarpsborg scoret ca. 4 min ut i 2. ekstraomgang. Ekstraomgangene var på 2x5 minutter.

Det bør tillegges at Sarpsborg stilte uten sine 3 landslagspillere. To av de utgjorde halve forsvarsfireren som smadret tromsdalen 4-0 i adecco på søndag. Tredjemann var ute med gult kort.

Seriøst sagt, så kan jeg ikke forstå hvorfor ikke FFK bruker sine mest lovende i tippeligaen, når man kjører videre med gamle, småfeite og giddaluse gamliser. Regner med FFK som vanlig har sine spioner i virksomhet, men Sarpsborg har en 16-17 åring - Hugues Wembagwo, som jeg så i hans debutinnhopp. Enorm fysikk, men var noe usikker. I går spilte han fra start og var antagelig banens beste. Nå kan man si det er stor forskjell på tippeligaen og adecco, men ffk-start fremstår ikke som noe propaganda fra tippeligaen..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340