Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 aug 09, 15:36

Opprinnelig postet av Willy Renè

her på forumet, eller er det noen i fb-no som i det hele tatt vet hele saksgangen her ? Det tror ikke jeg, og jeg synes heller ikke at FFK-ledelsen skal legge noe jobb i å fremlegge mer enn de har gjort i den hensikt å forsøke å roe kritiske "supportere".

At denne saken skal bli en gjenganger på forumet og diskuteres opp og ned og opp i mente er for meg en gåte. Dette er nærmest en ikke sak.

Man kan like gjerne sette seg ned å diskutere lengden på pavens skjegg.

 

Selvsagt blir han delvis dømt, etter hva han sier i media, men samtidig sitter jeg på mye annen info også Willy, dette gjør at jeg nok dømmer han tøfferer enn jeg ellers ville ha gjort. Men, hva skal publikum dømme han etter? Det er jo i media han er synlig for den gemene hop, og sannelig gjør han sitt for å ta seg dårlig ut.

. En uttalelse som; "sett i etterpåklokskapes ånd, så er det mulig vi gjorde en feilvurdering",  ville ha vært så mye bedre for lagbyggingen i klubben. Ok at Henriksen mener det han sier, men en sjef skal ALLTID stå bak sine ansatte i slike saker, og bære ansvaret sammen med dem, så får oppgjøret taes på kammerset.  Med sin uttalelse fraskriver han seg fullstendig ansvar, dette gjør han i enhver situasjon, samtidig som han skal ta æren for alt positivt.

 

Det bemerkelsesverdige, etter min mening er ikke at de valgte Amin og Borges, når valget måtte taes. Men at FFK ikke har hatt bedre kjennskap til denne spilleren tidligere, og selv har tatt kontakt med tanke på kjøp, for lenge siden.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340