Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 aug 09, 13:06

Opprinnelig postet av djpete

Nok et gullutsagn fra Henriksen i media, i forbindelse med Thioune, og at FFK ikke takket ja til tilbudet om å kjøpe han: "Men skal jeg være helt ærlig, så kom aldri den saken på mitt bord. Det beklager jeg". Underforstått; "da hadde han vært FFK spiller, for jeg har mye mer greie på fotball enn alle i denne klubbben."   Hærlig Henrïksen, vi taper og vinner sammen, som et lag ikke sant! Blir som om Raymond, etter at f.eks Tegan brenner en sjanse, skulle sagt; synd ikke jeg fikk den sjansen, da hadde vi vunnet matchen.

Tenkte akkurat det samme selv, hvilken rolle og kompetanse tror den mannen at han har. At det er pinelig for klubben er en ting, men å insuniere at ting hadde vært annerledes hvis han hadde vist, er ganske patetisk.
Dette er vel også å innrømme at han mener at vi har feil personer i feil roller i klubben.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340