Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 aug 09, 09:47

Opprinnelig postet av dracula

Begrunnelse er kort og godt at jeg ikke kan se at TKK gjennom sine blogger e.a ikke bidrar til annet enn selvfølgeligheter.

Du fremstår jo litt selvmotsigende her. Realiteten er jo at ingen pr i dag er i stand til å sette disse selvfølgelighetene ut i praksis, altså vil jeg påstå at TKK, om han fikk lov til å prøve, faktisk ville vært en gedigen ressurs for enhver klubb. Men det innebærer at noen må være villige til å tørre gjennomføre, hvilket det ikke akkurat er mange av er jeg redd... 

Så kan man jo si at selvfølgeligheten er et resultat av etterpåklokskap, hvilket kan være tilfelle, men det er vel her man skal lære av tidligere erfaringer og ikke gjøre samme feilen gjentatte ganger, noe tilsynelatende ledelsen i FFK, og mange andre klubber, ikke helt har klart å forstå... Her går man jo i samme fella gang på gang på gang...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340