Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 aug 09, 07:05
Endret: 14 aug 09, 08:52
Endret av: Per Egil

Skriver Fredrikstad Blad i dag: http://f-b.no/article/20090814/FFK/238846292/1220/NYHET

I artikkelen står det:

Opprinnelig postet av Fredriksstad Blad
Makthar Thioune har denne sesongen tatt Eliteserien med storm som midtbanestjerne på et formsterkt Molde-lag.
Men lenge så det ut som om Molde aldri skulle få gleden av å sikre seg den senegalesiske juvelen.
For:
FFK fikk ev eventyrlig muligheten til å rappe ham på oppløpssiden.
Riktignok ble Sarpsborg 08 og Molde enige om en overgang i januar, men så forkastet styret i sistnevnte klubb det de var blitt enige om på papiret. Det fikk ledelsen i den økonomisk pressede Sarpsborg-klubben til å se rødt.

Bjørn Inge Olsen, daværende styremedlem, nå sportslig leder i Sarpsborg 08 innrømmer at de var opprørt over det de oppfattet som et skambud langt under det de var blitt enige om på forhånd. Den 9. februar tok derfor Nilsen kontakt med FFK.
- Er dere interessert i Thioune? spurte jeg rett ut, forteller Nilsen om samtalen han hadde med FFK.
- Til svar fikk jeg at FFK skulle ha et møte i Sportsutvalget samme kveld og at de uansett lovte å komme med et svar dagen derpå.
- Hva svarte FFK?
- Det kom aldri noe svar. Jeg har faktisk ikke hørt noe fra FFK siden da. Muligens mente de at han ikke var god nok for laget, sier Nilsen.

For det første: At det går ann, for det andre, hvem var den idioten som han snakket med som ikke ga noe tilbakemelding, blir flau over FFK som hvertfall kunne gitt en tilbakemelding da hvertfall.. Men men.. gjort er gjort

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f