Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 07 aug 09, 01:33
Endret: 07 aug 09, 01:38
Endret av: A.Scheie

Opprinnelig postet av BøgeJon

Henriksen har rett

Klanen han sikter til er gjengen bak dette nettstedet, som i sin iver med å leke nyhetsredaksjon lager bortkomne artikler.



Nå må vi skille mellom snørr og bart, folkens!

Når det gjelder bortkomne artikler på dette nettstedet, ber jeg om at du nevner i fleng....
Faktum er at gjengen bak dette nettstedet driver FFKsupporter.net praktisk talt på dugnad. Likevel slår de både den lokale (!) og nasjonale pressen både på kvalitet, kvantitet, nivå av sannhet og - ikke minst -  når det er snakk om å "være først ute" med stoff om FFK. Hadde jeg vært såkalt sportsjournalist i et av de lokale mediene ville jeg faktisk vært flau over at folk på dugnad leverer et bedre produkt enn profesjonelle medieansatte.

Når det gjelder forumet er det noe helt annet. Dette er diskusjon - ikke redaksjonelt innhold. Jeg mener moderatorene gjør en bra nok jobb som med å moderere dette forumet som er regulert av ytringsfriheten og forumet egne retningslinjer. Hvis de skal regulere mer enn de gjør, blir det på grensen til sensur. Da er det heller vi debattanter som må skjerpe oss.

Når det gjelder Henriksen er han sikkert dyktig på økonimi, men når det gjelder personalpolitikk og mediehåndering blir jeg mindre imponert for hver dag som går. Når det er sagt, jeg tror ikke han sikter til FFKsupporter.net i sin artikkel, de er jo tross alt underlagt FFK ved ansvarlig redaktør Thomas Torjussen :)



EDIT: Er det noen her i byen som LEKER nyhetsredaksjon er det ihvertfall ikke FFKsupporter.net, men noe annet som begynner på F........

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340