Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 06 aug 09, 12:55

De tre spørsmålene Foyn stiller kan det svares på:

1: Nei FFK har ikke hatt sportslig framgang under hans ledelse. Hvis man mener at framgang er bedre sportslige resultater enn året før. Dette er derimot en variabel det blir vanskelig å henge på kun en person. Fotball er en vanskelig sak. Kamper lever sitt eget liv og lag som taper den ene gangen vinner den neste. Dommere gjør feil etc.

2. Ja det vil jeg si ja på. Midt i finanskrisen har FFK ikke vært nødt til å drive med tvangssalg og lønnreduksjoner. Derimot har FFK nå kontroll på økonomien, i tillegg har de en startegi og en plan over hvordan økonomien skal bedres og kontrolleres. Noen vil kansje nå påstå at Tarik ble solgt pga store underskudd. Han ble solgt fodi man fikk en meget god pris for han, og ikke minst Tarik ville det selv.

3. Begrepet "positiv utvikling" er diffust. Ja det er en positiv utvikling med tanke på kontroll av økonomi og styring av organisasjonen. Alle vil vel ikke være enig i det, da innstramminger og endringsprosedyrer ikke er populært hos noen. Tatt i betraktning at FFK er en liten brikke i et større system hvor variablene stadig er i endring. ( En variabel er andre klubbers resultater), og finanskrise som gjør sponsorer mere tilbakeholdne synes jeg at han har gjort en god jobb

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f