Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 09, 21:07

Selvfølgelig kan kjeft godtas sånn helt generelt. Men skal den komme fra supporterne? Hør på ordet: "supporter". Support= støtte, en supporter blir altså da en "støtter".

Om læreren er den som skal gi kjeft i klasserommet, så er det Tom Freddy Aune som skal gi kjeften til spillerne.

Dessuten er jeg enig med kanogvetalt. Kjeft er ikke et godt virkemiddel om man ønsker resultater. Det som hjelper er gode, klare og konstruktive tilbakemeldinger. Istedenfor å si " i dag var du dårlig, Abgar", så må man si " i dag syns jeg du trakk litt for mye innover i banen, neste gang må du holde bredden enda mer". Abgar Barsom får ikke gjort noe med sine tidligere prestasjoner, men kan kun jobbe med oppgavene sine i neste kamp.

Kan jo "gå tilbake" til klasseromssituasjonen. Skal en elev som prøver, men ikke er skoleflink få kjeft/klar melding fordi h*n ikke oppnår ønskede resultater? Eller skal en elev som ikke gidder å prøve på kjeft/klar melding? Her tror jeg de fleste er enige om at sistnevnte er riktig svar. Det gjelder også på fotballbanen. Syns de som ikke gidder, er de som må strammes opp mest. Derfor kan man jo innimellom lure på hvorfor det er Abgar Barsom som får kjeft, ikke Raymond Kvisvik...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f