Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 09, 18:14

Jeg ser at du har fasiten på hva som er gjort feil. Fasiten på hvordan det burde vært gjort får vi aldri vite, men få høre hva du mener burde vært gjort annerledes? Alle her inne på forumet kan se at noe har vært feil i FFK i år. For at debatten skal bli konstruktiv, må man også komme med innspill rundt hva som burde vært gjort isteden.

Hvilken lagoppstilling ville du mønstret? Du påstår også at du kunne gjort en like god jobb som trener. Hvilken taktikk ville du brukt? Hvordan ville dødballoppsettet ditt sett ut? Hva ville du sagt til spillerne før, under og etter kamp? Hvor høyt bør forsvaret stå? Hvordan skal Éverton posisjonere seg? Alt dette og mye mer er ting du måtte tatt stilling til. Det skulle forundre meg om du kunne klart det på en bedre måte enn Tom Freddy Aune, med mindre du har mange trenerkurs da. Har du det?

For å oppsummere så mener du at vi stiller med feil lag, feil kaptein og at Barsom bør klippe håret sitt. Du ville blitt en fantastisk hovedtrener, gratulerer!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f