Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 aug 09, 16:53

Opprinnelig postet av tomroar

Anbefaler FFK spillerene og ledelsen i FFK  å lese Demokraten eller FFKsupporter.net etter hver kamp, slik at de ser hvordan de har spillt.



Helt enig!

Videre vil jeg anbefale alle i eldreomsorgen om å lese mer aviser og diverse forum, slik at de på en best mulig måte kan få vite hva slags jobb de gjør og dermed hvordan de kan forbedre seg. Det er snart stortingsvalg og utover høsten skal også kommunens budsjett legges. Håper at politikerne - både nasjonalt og lokalt følger med på ulike nettforum, samt kommentarfeltet til F-B spesielt, slik at de kan få vite hvordan de styrer land og kommune. Leger og sykepleiere burde fått gratis abonnement på tabloidpressen slik at de fortest mulig får et fullverdig svar på hva de skulle gjort annerledes når det er oppstått en feil. Og ikke minst bør lærere og andre pedagogisk utdannet få seg hver sin private synser, slik at folk kan fortelle dem hvordan de best skal drive opplæring.

Jeg ser faktisk ingen andre løsninger om samfunnet skal overleve når det finnes så få profesjonelle yrkesutøvere igjen. Alle de virkelige ekspertene driver jo med noe annet enn det de egentlig er eksperter på.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f