Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 04 aug 09, 14:35

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

OG en annen ting dere skriver om her som negativt om Forsberg "han har en tendens til å støtte de klubbene som sønnen hans spiller på" Hvem foreldre støtter ikke foreningen barnet deres er spiller på??????

Nei, folkens.... Tenk FØR dere skriver og ikke bare les propaganda-smørja Fredrikstad Blad og tro deres vinkling av saken. Det er jo en kommunistavis hvor redaktøren er så rødglødende at alle med penger skal stilles til veggs.

Og til slutt, nei jeg kjenner IKKE Forsberg personlig, men all ære til han for at han gidder å være med å bidra selv etter den behandlingen klubben og dets supportere har gitt han.

 

Det med at spomsorpengene hans fulgte etter Alex ble jo sagt med en lite glimt da, men det er jo en hviss forskjell på at "foreldre støtter den foreningen som barna deres er medlem i" som du kaller det (høres ut som å ta kioskvakta på klubbhuset eller kjøpe halve loddboka når guttungen er smågutt på kråkerøy ilWink) og det å gå inn som en av de tyngste sponsorene. For meg ser det litt spes ut å være sponsor for FFK, Moss og Sparta i tur og orden. Ikke noe big deal sikkert, synes bare det var en litt artig greie.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340