Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 04 aug 09, 11:48

Synes kanskje du og andre skal stikke fingeren i jorda og spørre deg selv, hvor mye har DU bidratt i kroner og øre til FFK. Skulle du bidratt like mye som f eks Forsberg har gjort gjennom årene så burde det vel dreie seg om beløp rundt kr 100.000,- skulle du matchet han i forhold til en normal inntekt som jeg regner med du har.  Samt at han har lagt ned langt mer dugnadsarbeid (ref: ubetalt arbeid) enn noen av oss her inne har gjort. Med unntak av noen sjeler i Plankehaugen da

Har du eller andre bidratt med det? Nei, tror ikke det.

Han gav faktisk bort aksjene i ett eiendomsselskap, ja for det var det, og meningen var at eiendomsselskapet skulle tjene penger samtidig som de skulle hjelpe FFK. Tenk det a gitt, tjene penger, nei det passer ikke inn i kommunist-Norge.

At de som eide eiendomsselskapet som eide stadion ikke alle ville gi bort pengene skjønner jeg godt. Og det var nok ikke bare fordi de ville tape store summer på det (30 mill totalt) men også at pengene gikk rett til Brynildsen og gjengen på Værste. 

Det er ofte 2 sider av en sak. En annen ting er jo at heller ikke Høili var så keen på den transaksjonen, men jeg regner med han lot det gå fordi ellers ville han bli hengt ut i media, som Forsberg ble da han først sa nei, og etterpå GAV BORT flere MILLIONER. Men allikevel sitter folk og prater dritt om han. Forsberg var den som eide mest og dermed tapte mest. Og det er jo en annen forskjell mellom Høili og Forsberg. Høili er god for rundt 2 MILLIARDER mens forsberg er god for MAX 100 mill. Litt lettere og la noen millioner fare når du har over 2000 millioner på bok enn når du har 50 til 100. Og da mener jeg ikke at Høili sine bidrag er mindre verdt av den grunn. Men setter ting litt i perspektiv.

OG en annen ting dere skriver om her som negativt om Forsberg "han har en tendens til å støtte de klubbene som sønnen hans spiller på" Hvem foreldre støtter ikke foreningen barnet deres er spiller på??????

Nei, folkens.... Tenk FØR dere skriver og ikke bare les propaganda-smørja Fredrikstad Blad og tro deres vinkling av saken. Det er jo en kommunistavis hvor redaktøren er så rødglødende at alle med penger skal stilles til veggs.

Og til slutt, nei jeg kjenner IKKE Forsberg personlig, men all ære til han for at han gidder å være med å bidra selv etter den behandlingen klubben og dets supportere har gitt han.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340