Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 aug 09, 10:03

Opprinnelig postet av tomroar

Høili har helt sikkert bare sagt at han kan være med å bidra uten å tenke mer på saken.

 

 Hahaha, ja ikke sant. Høili har nok ikke meninger om noen ting, han bare sprer rundt seg med noen små mill og lar klubben få gjøre som de vil med dem. Hvor naiv går det an å bli? Når du er god for 2 mill(iarder:-)), så er du vant med å få det som du vil;:-)tror jeg da..

Opprinnelig postet av tomroar

Hvorfor slipper de denne mannen inn i varmen igjen, er det none som har ekstremt dårlig hukommelse.

Tror du Forsberg trenger tillatelse av klubben for å få ansiktet sitt trukket frem i f-b da? Ikke akkurat mediesky den mannen der, han har vel ringt f-b personlig og bedt om plass tipper jeg. Det som er verst er vel at f-b lar han få så mye plass som han gjør. Helt greit at han har engasjement i klubben, men hvorfor er han så utrolig opptatt av å bli trukket frem. Vil ikke akkurat karakterisere han som en anonym giver nei, litt flaut.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340