Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 aug 09, 23:11

Enig.

Syns Barsom har vært dårlig i det siste. Spiller ingen god fotball, og viser en dårlig attitude. Syns ikke det er bra at vi har en kaptein som til tider virker uengasjert og umotivert.

Men verst av alt syns jeg er holdningene hans på banen. Han har mange veldig ufine taklinger. Det er helt greit å være tøff, som Wehrman. Barsom er bare ufin. I tillegg syns jeg han flyr rundt dommeren hele tiden og maser. Blander seg inn i alle situasjoner.

Barsom skal likevel roses for sine holdninger utenfor banen. Han er et godt forbilde for unge spillere, og er vel en av få fotballspillere som faktisk har noe oppe i hodet, og hvertfall en av de få som tør å ha et slikt image i pressen.

Jeg vil ikke se Barsom i FFK-drakt neste år, men holder meg uansett for god til å bue på ham. Det er bare patetisk og flaut. Jeg er mot buing på spillere for dårlige prestasjoner. Istedenfor å fokusere på det negative og dårlige, hvorfor kan man ikke bruke ytterligere energi på å rose de spillerne som presterer godt? Feil fokus, etter min mening.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f