Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 02 aug 09, 20:39

Veldig morsomt å se på Fredrikstad spille i dag. Man kunne tydelig se på spillerne at de var revansjesugne etter 1-6 tapet på torsdag, og spillerne spilte med hjertet utenpå drakta! Innstillingen var helt fantastisk, og spesielt flere taklinger og defensive løp var veldig, veldig bra..

Jeg vil spesielt trekke frem Celso Borges, Joachim Thomassen og Ardian Gashi i dag. Thomassen slo nesten ikke en eneste feilpasning, og var stor på venstrebacken. Hadde flere gode raid, og tok Vidar Nisja (de 50 min han spilte) fullstendig ut av kampen. Celso Borges jobbet virkelig godt i dag, og hadde også den avgjørende skoringen. Ble mye involvert, og har en utrolig god ro i kroppen! Håper han blir lenge i klubben, selv om det ikke ser sånn ut nå, slik han spiller. Veldig lenge siden jeg har sett Gashi så god som han var i dag. Han skaper mye uro for Viking og er en konstant trussel. Bra kamp!

Godt at vi har Stamatopoulos (sånn det skrives?) bak der. Følte at han skapte en trygghet for forsvaret vårt, for det er lenge siden jeg har sett forsvarsrekka opptre med en så stor ro og selvsikkerhet som de gjorde i dag.

Eneste minuset med denne kampen er etter min mening Kasey Wehrman. Han har hatt flere gode kamper etter at han kom inn i varmen igjen, men i dag var det lite som stemte. Utrolig mange unødvendige feilpasninger som kunne ført til baklengs.

Stusser også litt over hvorfor ikke Aune brukte det siste byttet sitt i dag mot slutten? Grei måte å få brukt opp tiden på!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340