Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5523

Lagt til: 31 jul 09, 10:34

Opprinnelig postet av TheDude

Når man taper 6-1 så er det vel et tegn på at hele laget sviktet, ikke bare midtbanen? Jeg synes det er en merkelig påstand at FFK har mer enn gode nok spisser når man ser på hele denne sesongen og ikke bare kampen igår. Kvisvik er ved siden av raio den eneste som ligger blant de 30 øverste på feks vg-børsen (er klar over at det ikker er noen fasit, men gir jo en viss pekepinn...), og han har spillt bedre enn han har gjort på lenge. Er han plutselig en av årsakene til at FFK sliter med å score mål? Thomassen og Askar har begrenset duellstyrke ja, men de har også sine begrensninger fremover på banen foreløpig. Askar har vel slått 3 gode innlegg på 50 forsøk og Thomassen har ikke akkurat et finteregister ala Ginola når det gjelder å runde spillere for å komme til innlegg. De er begge unge og dette vil sikkert bedre seg for begge, akkurat som duellstyrke som back kan gjøre det. Når det gjelder Barsom er jeg helt enig, han bør benkes neste kamp og gjerne erstattes av Wallace hvis han er klar igjen da, eller egentlig av hvem som helst andre.

Vi tapte da ikke kampen i går fordi spissene ikke scorer mål? Når Lech scorer etter 10 min er det så godt som kjørt, og når det står 0-3 etter 25 min så er det hele over. Det handelr om at alle må stå frem å ta duellene på dødball i begge ender av banen.

Det er greit å ha en blanding av eldre erfarne spillere og unge fremadstormende. Fordelen med rutinerte spillere er at de presterer jevnt, har erfaring og spiller med pondus. Når Kvisvik, Wehrman og Barsom spiller som i går, og mot Aafk, så viser de ikke noe av dette og da bør de etter min mening være historie. Vi snakker her om noen av de dyreste spillerne i klubben. Jeg tror jeg har mine ord i behold hvis jeg sier at Gashi løp ti ganger så langt som Wehrman i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340