Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jul 09, 10:32

Om du tømmer sparebøssa og løper ned på Fredrikstad Stadion, Lex, så kan det muligens skje. Men det tviler jeg på at du gjør. :-)

Forundrer meg stort om FFK prioriterer å hente en stopper nå. Vi har Martinsen som faktisk klarte seg bra i starten, men som har soleklare mangler. Vi har også Ophaug, som jeg tror fort kan bli en viktig brikke i FFK-laget utover høsten om han holder seg skadefri.

Og jeg mener heller ikke problemet ligger i at forsvarsspillerne våre slår for mye langt. Vi har ofte en veldig dyp midtbanespiller(Borges eller Kasey) som kommer ned og henter ballen fra forsvarerne. Jeg syns faktisk ikke det er urovekkende ofte at stopperne våre slår langt..

Likevel så har vi må å gå på nettopp i forsvaret- defensivt. Der er det mye rart å se på til tider. Vi kunne godt trengt en rutinert stopper eller back(helst stopper) som har god fotballforståelse. Tror Ophaug kan bli den personen..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340