Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 jul 09, 23:31

Opprinnelig postet av Anne
Se på tabbelen frem til 10 serierunde, da hadde jlubben under 1 mål i snitt bakover. Noe som ikke tyder på direkte dårlige keepere. Lasse hadde en formsvikt og røk på det. Erik litt uheldig også han ryker. Men hadde forsvaret gjort jobben sin, samt at det ble scoret hadde situasjonen vært helt annerledes.

Dette blir misvisende bruk statistikk vridd for å fremme sin ensidige sak. I den perioden du henviser til så var Staw på ingen måte så sikker som i de 11. kampene han spilte under fjoråret. Staw fremstod som langt mer rusten, samt han fremviste urovekkende tendenser han ikke hadde hatt tidligere. Blant annet slet han veldig med grepet og glapp ballen i farlig soner gjentatte ganger, og dette gjaldt ikke bare i feltarbeidet, men også ved redninger på strek. Dette var nytt av året, og jeg husker det ble diskutert at Staw ikke fremstod som like sikker som i fjor, og man bare ventet på at tabbene skulle komme, da det måtte straffe seg før eller siden.

Faktisk vil jeg påstå at Staw ofte ble reddet av godt forsvarsspill i denne perioden. Etter hvert som forsvaret (spesielt Martinsen) også har fått en formsvikt, så har keepernes svakheter og tabber kommet enda tydligere frem i lyset. Det er tross alt ikke én eneste tabbe det er snakk om her, men gjentatte tabber som har hatt direkte innvirkning på resultater.

I år har ikke Staw fremstått som en god skuddstopper engang. Dersom svakhetene bare hadde vært i feltarbeidet, så hadde nok klubben kunne levd med det.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340