Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 21 jul 09, 21:12

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Hvorfor i granskauen skal vi finne en norsk spiss, alle og da mener jeg alle vet jo de er overpriset. Se på hva spillere fra sverige går for og det er lett å se akkurat det.
Som TKK sier så riktig i sin siste blog, 10 regler for overgangsvett:

"Anse hver overgang som en investering. Om du ikke tilhører den eksklusive prosenten av fotballens øverste hierarki, er bedriften din avhengig av videresalg for egen utvikling og klubb-bygging. Kjøp ungt og ta høyde for at spilleren skal kunne selges for en feit profitt innen to år. Kjøp billig - selg dyrt. Reinvester i nye diamanter. Klubblegender kan man utvikle fra egne rekker."

Derfor sier jeg som Holters, en ny ukjent sør-amerikaner, og legger til for egen regning,  en under 25 år.
Så lenge vi ikke rykker ned synes jeg det er tull å komme med desperate trekk bare for å klatre opp til midten av tabellen.

I utgangspunktet er jeg enig med deg og de spillerkjøpene som blir gjort i januar bør bli gjort på denne måten. Nå mener jeg at man bør tenke helt annerledes og heller prøve å få tak i en som har prestert på tilsvarende nivå før og har bodd noen år på disse breddegrader så han ikke trenger resten av sesongen på å finne seg til rette og lære seg de mest nødvendige engelske glosene. Ønsker en kortsiktig løsning alla Dadason jeg nå. Så lenge spillerinnvest står for kalaset bør jo ikke FFK tenke på videresalgsverdien eller andre økonomiske spørsmål.

Jeg tolket Holters dithen at han var ironisk jeg da, men det var kanskje bare meg som tok feil.... Surprised


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340