Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jul 09, 00:26

Dette har ikke akkurat påvirket hverdagen min nevneverdig... men alltid trist når noen dør....

Barna hans er det utvilsomt mest synd på, de er kastet til ulvene (pressen) allerede fra det ble kjent at han var død. MJ skal ha kred for å ha beskyttet barna mot pressen ihvertfall! (kanskje med unntak av da han holdt den ene utenfor et vindu i en skyskraper, men han gjorde vel endel sprell for å skape blest rundt seg selv.... )

Når det gjelder musikken og statusen til MJ er jeg litt mer skeptisk.... Ikke for å starte noen diskusjon om hva som er bra eller dårlig musikk, men å si at han var en "konge" er å gå "litt" langt.... JA, han hadde mye bra sanger, og ja, han kunne lage show og danse og alt detta her.. men det finnes kun EN konge innen musikk og utviklingen av musikken, det var Elvis!!

Når det gjelder rettsakene og alt tullet rundt MJ kommer spekulasjonene aldri til å slutte.. Han var utvilsom en spesiell type.... Liker ikke helt tanken på at barn skal bli innvitert hjem til en godt voksen mann, men at han gjorde noe galt med barna har jeg vansker med å tro på... Men alikevell litt rart når slike saker ender i forlik... kan tyde på at saksøker bare ville ha penger, men kan jo egentlig også tolkes dit hen at MJ "betalte" seg ut av en sikker kariære dreper... Hva som er sant får ingen vite, det tok MJ med seg i graven...

Beste sanger fra MJ, Billy Jean og Thriller...  pluss veldig mange som jeg ikke kan navnet på, er ikke MJ cd'er som oversvømmer cd hylla her for å si det sånn... men mange av de som går på radion om dagen (og det har blitt endel den siste måneden) fenger jo litt da..

 

RIP Michael Jackson....

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340