Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jul 09, 22:34

Det som blir mest spennende er å se om Stamatopoulos presterer godt. I fjor gjorde klubben en genistrek i å hente Örlund (situasjonen var dog noe annerledes da), så får vi se om de gjør det i år også. Om Stamatopoulos ikke presterer godt, mener jeg Staw bør få sjansen med en gang.

Er heller ikke i tvil om at vi bør leie ut Lasse til en annen klubb. Jeg mener at han er soleklart bedre enn Bråthen, derfor trenger han spilletid. Ikke i 2.divisjon, men i Adeccoligaen eller Tippeligaen. Er vel et par klubber som ser seg om etter keeper.. Blandt annet en Oslo-klubb..

Det kan jo hende det kommer noe positivt ut av dette. Forhåpentligvis får guttene terpet mye på treningsfeltet, og blitt enda sikrere i feltet. Om de blir mer trygge på seg selv og litt bedre i feltet, kan de bli gode begge to. Lasse tror jeg til og med har potensiale til å bli landslagskeeper om noen år med den rette utviklinga.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340