Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 20 jul 09, 01:23
Endret: 20 jul 09, 01:24
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av pretor

Ett gjennomsnitt på 700' er far off. Jeg jobber selv  i et større norsk konsern i Oslo, og mellomledere ligger mellom 600 og 900, konsernledernivåer ligger på rundt 2mnok, og konsernsjef rundt 3 -4 mnok.

Jeg tror Henriksen samme hva, ikke tjener 2mnok ved dårlige resultater. heller nærmere halvparten. Hans lønn er i mine øyne ikke avgjørende for å komme ut av denne floken.

 SSB sin statistikk  på toppleder i bedrifter med mer enn 25 ansatte, fra 2007 sier 694 600,-, statistikken fra bedrifter mellom 50-99  ansatte sier 883.100,-. Da er bonus og alle goder inkludert.  Så ok, litt i underkant men ikke så veldig far off.

Jeg har heller aldri argumentert for at Henriksen skal ha lavere lønn. Det at vi har lønnet 3 adm. dir i ett regnskapsår er åsaken til at vi har hatt de store utgiftene. Men jeg har argrumentert for at han og alle andre som påvirker resultatet sportslig og/eller økonomisk bør ha resultatavhengig lønn.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340