Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 18 jul 09, 11:13

Opprinnelig postet av sklitakling

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090716/FFK/626585122/1220/NYHET

Trodde det faan ikke var mulig. Her går klubben halvveis mot konkurs og så sitter det en gjeng ubrukelige idioter

på toppen av hierarkiet og suger klubbkassa tom.

 

Noen bør pælme råtne egg på de svina !

Skyter vel litt i gal retning her vel? De som ansetter(styret i Sport ASA) kan vel kanskje kritiseres for at Morgan Andersen ble ansatt. Dette førte til merkostnader med sluttlønn og vikar. Nå er det vel eierne av Sport ASA som betaler Henriksens lønn, og det er jo også de som velger styret som ansetter ham. Du kan mene noe om det, men ikke gjøre noe med det. Dessuten tror jeg det er viktig å ha gode (dyre) ledere i vanskelige økonomiske tider. Det er jo ikke slik at klubben er skakkjørt av den sittende ledelsen, men at tidligere glade amatører gikk på noen miner samt at det er trangere tider.

Jeg ville heller kaste råtne egg på spillere som driver lønnskamp i disse tidene. Særlig de med de dårligste holdningene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340