Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 09, 09:46
Endret: 17 jul 09, 09:48
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av GurrBass
Regner med at trekningen går på tv2sport??

TV2 sine sider er rett og slett håpløse å finne frem på. Det skulle ikke vært så veldig vanskelig å finne tvguiden for TV2s egne kanaler, men etter mye om og men, så finner jeg kun TV2 Sports hovedkanal. 2, 3, 4, og 5 finner jeg ikke noen oversikt over. Det betyr muligens at de ikke har noe sending på disse?

Uansett. Verken TV2, Zebra eller TV2 Sport har - i følge TV2 selv - ikke tenkt å vise denne trekningen. TV2 Sport skal vise ArsenalTV, Zebra viser Kamp i kulissene, mens moderkanalen selv slår på stortromma med reprise av Mot i Brøstet.

Håper vi enten får en av de store kanonene (Fulham eller Roma) og får en kjempeopplevelse, eller at de får et skikkelig drittlag som vi slår. Jeg vil ikke ha en lag som er jevngodt og som vi sikkert kommer til å tape i mot.

Stor edit: Kunne visst spart meg frustrerende surfing på TV2 sine sider. Klipt og limt fra kommentarfeltet på FB:

Hei! Det er

IKKE riktig at TV 2 sender trekingen. Vi har ikke fått tilgang til den og skal således dessverre ikke sende den.

Mvh
TV 2 Sporten

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340