Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 15 jul 09, 13:53

Det har gått svært sterke rykter om alkoholproblemer i miljøet rundt klubben, og at han på den berømte treningen på La Manga møtte opp sterkt bakfull eller småfull på trening. Det var da man begynte å legge merke til dette. For meg er det ikke rart i det hele tatt at disse ryktene fikk fart på seg når hemmeligholdet var så ekstremt rundt sykmelding nr.2. Og til alle dere som hevder at gårsdagens f-b forteller den hele og fulle sannhet. Hvem sittt ord har dere for det??? Jo Grønis selv, og det ville ikke overraske meg om han prøver å dekke over sannheten, dersom alkoholproblemer er den reelle årsaken. Poenget er at man vil aldri kunne få vite den eksakte sannhet uten å se sykmeldingen. Ikke engang da er det sikkert at det stemmer. Etter en slik opersjon er det bare å ringe legen og si at "jeg trenger en ny sykmelding, jeg er så veldig veldig sliten" og vips så får man en sykmelding basert på dette. Og så kan man sette seg i bilen og kjøre hjem til Sverige og møte opp på nærmeste institusjon for aolkoholmisbruk. Jeg sier IKKE at det er slik, men bare et lite scenario for dere som kjøper rått alt som Grønis forteller i gårsdagens f-b.

 

Klønete håndtert av Grønis uansett årsak. Klubben kan ikke lastes da de ikke kan publisere årsaken uten at Grønis samtykker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f