Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 jul 09, 13:45

Det er selvfølgelig kjedelig for Grönis men det er en veldig merkelig måte å håndtere saken fra hans side.
Når han først er åpen om kreften og operasjon, og senere ikke kan være åpen om at det er ettervirkninger fra det som gjør at han sykemeldes på nytt.
For nå nå igjen å gå ut og fortelle om alt sammen.
Jeg må tro han når han sier han var tappet for krefter, og jeg tror ikke det hjalp med tanke på hvilke utfordringener han stod ovenfor med laget heller.

Det er derfor åpenbart at han ikke kommer tilbake igjen. Og klubben finne enn permanent erstatter snarest mulig.

Hvis det er TFA som mange mener, synes jeg det er feil hvis han blir valgt uten en skikkelig profesjonell prosess.
Det ville ikke være særlig bra ovenfor TFA og spillergruppa heller, det er godt å vite at du har fått jobben fordi du var den best kvalifiserte og ikke bare fordi du var assistenten til den forrige.  Bare spør RBK..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f