Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jul 09, 10:57

Jeg personlig er blandt de som har tenkt tanken at den andre sykdomsperioden kunne være noe annet enn kreft.

Det jeg reagerte mest på var hemmeligholdet rundt sykemeldingen. Når Grönhagen skulle sykemeldes første gang, var det stor åpenhet rundt det. Rundt andre sykemelding ville man derimot ikke gi en eneste grunn. Da er det vel ikke unaturlig å tro at det var to forskjellige grunner til sykemeldingene?

Jeg tror det var fler enn meg som tenkte akkurat det. Når det da lå ute en video på FB som viste en litt "merkelig" Grönhagen fra La Manga eller Portugal(husker ikke), så begynte vel ryktene om alkoholproblemer å fly løst i lille Fredrikstad. Om han har alkoholproblemer eller ikke, aner jeg ingenting om...

Ønsker uansett Grönhagen god bedring og lykke til med å bli frisk, så håper jeg at han og klubben i samråd kan finne ut av hva som er best for både Grönhagen selv og FFK.

PS: Husk å skille mellom rusmisbruker og alkoholiker/rusproblemer og alkoholproblemer. Er ganske stor forskjell...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f