Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 14 jul 09, 23:36
Endret: 14 jul 09, 23:40
Endret av: TheDude

Nei, for å kunne vise frem sine avsluttningsegenskaper må han først komme i scoringsposisjon og det tror jeg ikke han pt er i stand til på dette nivået, og han vil sannsynligvis ikke nå det nivået heller. Han kan selvfølgelig slumpe til å være på rett sted på en og annen retur. Når det gjelder dette med avsluttningsegenskaper så tror jeg fotballen har utviklet seg såpass at det ikke er rom for en som "bare" scorer på et lag lenger. Selvfølgelig forstår jeg at det er mål som teller, men jeg tror feks ikke at Gary Lineker eller Der Bomber ville hvert annset som like gode spillere i dagens fotball som de var på (hver sin) tid. Hvis man ser på de spillerene som er typiske gode avsluttere i dagens fotball så er de mye mer innvolvert i andre faser av spillet og har mer ansvar defensivt også. Være seg Solskjæer, Nistelroy, Henry, Zlatan, Huntelaar, Torres, Kuyt, etc


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340