Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 jul 09, 13:37

Denne sesongen vinner  vi ikke serien. Med fare for å være veldig naiv så uroer jeg meg heller ikke for å rykke ned. Jeg tror virkelig på en oppadstigende formkurve, det har laget kvalitet til. Da mener jeg det blir dumt å hente inn en ny keeper. I en middelsesong er tiden vi skal satse på utvikling hos unggutta. Ja, det er fare for å bli hudflettet her av hysteriske supportere, men jeg mener at vi har så stor mulighet til å klare oss at vi må stole på at Erik eller Lasse klarer å holde unna og ikke koste oss så mange flere poeng. Positivitet tror jeg også er en avgjørende faktor. Selvfølgelig legger disse 21 åringene merke til negativiteten rundt deres posisjon. Da blir det vanskelig å unnlate høye skuldre. Og denne negativiteten kommer helt sikkert  fra flere hold, men det er av supportere de først og fremst trenger støtte! Vi må stole på trenerenes avgjørelser her folkens! Selvom jeg ikke stoler på byttene deres, men det er en helt annen sak. Har forstått det som at Jerry er rutinert og han sier helt sikkert fra om det ikke funker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340